Zeilen in het Zonnetje met de Admiraliteit Speldag!
Afgelopen weekend gingen we met een aantal waterscoutinggroepen uit de regio wat leuke zeilspellen doen. Hierbij gingen we het befaamde ballonnenprik spelen en ook een supper gaaf nieuw spel waarbij ze een bal moesten overspelen en naar het doel moesten zien te krijgen.
Het was een erg gezellige dag en het weer zat ook goed mee. Een lekker zonnetje en goede wind. Eigelijk perfect zeilweer!











